fredag 19 mars 2010

Nu är jag hemma !!!

Halloj !! Nu är jag äntligen hemma, jag kom hem sent i går kväll..jisses vad skönt det är att komma hem!
I Umeå hann jag springa in i några riktigt fina inredningsbutiker, jag köpte en sak som jag ska fota och visa er sen..



Här hamnade ett av äggen som jag gjorde förra året...i en skål i tallrikshyllan.
Nu är det Fredag, veckans bästa dag enligt mig..man fikar och det känns bra att det är helg, och jag är ledig i helgen...jiippiiee..
Ha det så bra alla
Kraaam Anette

33 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Skönt att du är hemma, roligt är det ju och åka på kurs. Men så skönt och komma hem, där är vi lika. Fina vårlökar, man njuter av dessa små blommor nu. Och ledig helg det passade bra efter din resa.
Ha en bra helg
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Marie sa...

God morgon!

Förstår att det måste vara skönt att vara hemma igen och vad härligt att du är ledig nu då i helgen när du har varit bortrest under veckan.

Jättefina bilder, tycker din lilla trähäst är så söt!

Ha en bra fredag och fika något riktigt gott!

Kram Marie

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Gomorron vännen & välkommen hem!
Visst är det skönt att vara hemma!
Nyfiken på vad det är du har shoppat i Umeå...
Hoppas att du får en härlig helg & att solen visar sig. Kanske vi möts i skidspåret? ;)
Ha det gott!
Kramar Camilla

Vintage House sa...

god morgon
det är alltid skönt att komma hem.
vad kul att du hann med lite shopping oxå.
underbar tallrikshylla och mycket fint ägg
ha nu en mysig ledig helg
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Välkommen hem igen. Vita pärlhyacinter är så fint, köpte själv två stycken i förrgår och de passar precis överallt :-) Söt trähästen är där på din hylla. Ha en härlig ledig helg nu. Kram Paula

Anette sa...

Dags att planera lite vår blommor tänker jag när jag ser dina fina blommor där hemma. Kul att komma hem efter en liten resa, och skönt med en ledig helg.

Ha en fin helg på dig


kramar @nette

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, så kul det ska bli att se dina inköp sedan! Och det fatet med svart dekor där i hyllan, så snyggt det är! Ja nu drar jag iväg igen för en 11 dgr så där, helg är alltid jobb för mej men det gör inget, jag tar helg ngn måndag i stället: ) Ha en bra helg Anette! Mari.

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad skönt för dig att komma hem efter några långa dagar med jobb...

Ljuvliga bilder, så fina ting du har!!

Ha en fin helg!

Linda

Mari sa...

Fint ägg. Blir inspirerad att ta fram pyssellådan i helgen : ) Ha en riktigt härlig helg!

Kram / Mari

Unknown sa...

Så vårigt med pärlhyacinten...här behöver vi lite vårkänslor för det har varit mulet de senaste dagarna.

Helger är skönt och lugnt, ska hämta tonårsdottern vid tåget och sen blir det en tjejhelg.

Ha det mysigt med din familj över helgen!

Kram,
Maria/Javabönan

Norregård sa...

Förstår att du tycker det är skönt att vara hemma igen;o)
De vita pärlisarna är ju så fina, här är de alltid slut.....

Ha en mysig Helg!!
Kram Kram Malin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Visst är det skön känsla att stiga in i sitt eget hus när man varit borta även om det bara är för några nätter.Ha en mysig helg.
Kram Theres

Annika sa...

Så trevligt att du har varit och hälsat på i Umeå! Vi har en del fina inredningsbutiker. Spännande att se vad du har köpt. Trevlig helg!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anette!

Kul med en tripp iväg, men ändå... home sweet home..!

Underbara vita pärlhyacinter ♥

Kram
Mia

Anonym sa...

Skönt att va tillbaks va?

Trevlig helg!

Kram Linda

HOUSE of ADELA sa...

Borta bra men hemma bäst heter det ju;)Fina bilder som vanligt i din blogg!
Kram och ha en riktigt skön helg;)

Adela

Kallholmen sa...

Välkommen hem...visst är Norrland bäst ändå!
Vad fina dina påskägg var i förra inlägget...jag gillar ju inte riktigt pyssel men helt plötsligt kände man sig lite pysselsugen!
Kram och ha en skön ledighelg nu.
caro.

Viveka i Bläckhornet sa...

Välkommen hem!

Antar att du var inne på både Mosaik o Hjärtero? Spännande att se vad du fyndade.
Jag har en tävling inne hos mig just nu där Anneli på Hjärtero sponsrat en vinst.

Ha en fin helg

Kram Viveka

Pia sa...

Det är alltid sååå spännande att se, vad du har köpt, gjort, mm, mm...

Vackert har du i ditt hem, så in i vassen!

Skön ledig helg till dig (det har jag också, för en gångs skull)!

Kraaam!
-Pia-

Marie - Systrarna sa...

Välkommen tillbaka! Hoppas att arbetsmiljöutbildningen var givande - du underströk väl INREDNINGENS betydelse för en god arbetsmiljö? ;-)
Ha en mysig helg/Marie

Ann-Catrin sa...

hej vännen!!

ja hemma är alltid ändå bäst på något vis..
och ditt vackra hem kan jag förstå att du längtar ständigt till!

så¨himla söt den lilla trähästen .. du har så mycket fint du!

Skönt med ledighet i helgen.. NJUUUT!

♥Stor kram
Ann-Catrin

Anonym sa...

Visst är fredagen veckans bästa dag. Vacker bild med den vita Pärlhyacinten. /Sofia

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Du tar nydelige bilder. Jeg ser du har en artig liten hest i tallerkenhyllen din. God helg, hilsen Marit :)

Mamma C sa...

Borta bra men hemma bäst, och fredag är den bästa dagen oxå.
Ha en fin och skön helg.
Kram Mamma C

Millygarden sa...

Förstår att det är skönt att vara hemma igen..borta bra men hemma bäst gäller! tänk nyss pyntade vi jul och nu är påsken snart här.

Ha nu en skön helg!
Kram Marina

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du har gjort en egen bok. Jag går med i tankarna att göra en bakbok, de vill ha manus först..jag som bara vill sätta igång att plåta.-)
Kram Lotta

Villa König sa...

Lovely pictures!!! I really like your egg!!! Have a great weekend! Hugs Yvonne

Hanna sa...

Fina pärlhyacinter och söt liten häst som står i hyllan.
Kram
Hanna

Tigris Predikantan sa...

Lägg ägg så vackra ägg! *ler*
:)

Viola sa...

Tack för din goa hälsning, det blev en oförglömlig helg, tänk så många underbara människor man möter och lär känna i blogglandias värld...kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja borta bra men hemma bäst;-) Hoppas att du haft en lugn och skön helg. Tänk om det kunde vara fredag för jämnan *dröm*...äsch det skulle säkert bli tråkigt i längden när man inte märker någon skillnad...då skulle ju inte fredagen bli bästa dagen i veckan.
Fint pynt du har i hyllan.
Ha det bäst!
Kram,
Regina

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Välkommen hem igen, visst är det sant - Borta bra men hemma bäst!!!

Underbara vårbilder du bjuder på, ägget är jätte fint där i skålen!

Ha en jätte fin vecka!

Kram Anna

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Välkommen hem igen, visst är det sant - Borta bra men hemma bäst!!!

Underbara vårbilder du bjuder på, ägget är jätte fint där i skålen!

Ha en jätte fin vecka!

Kram Anna