torsdag 24 juni 2010

Trevlig Midsommar !!

Nu vill jag önska alla mina blogg läsare en riktigt trevlig Midsommar !!
Så här ser årets Midsommar hälsning ut från mig, alltid med Nisse i famnen, han ska vara med såklart !! Och ser ni vad jag har på mig ?? Jag har fått tag i O-M klänningen som jag efterlyste på min blogg, det var en snäll läsare som tipsade mig att den fanns till försäljning på Blocket !!



Så nu har jag min efterlängtade klänning !!




Den är hellång och jätteskön att ha på sig, och mina träskor passar så bra till, det här får nog bli min Midsommar stass. Ha nu en jättefin och trevlig helg så syns vi snart igen !
Kraaam Anette

49 kommentarer:

hagagården sa...

Hej Anette
Vill kika in och önska dig en fin midsommar.
Underbart fin klänning.
kram o ha det gott
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin du är i din nya OddMolly, det är härliga färger i det tyget. Lilla Nisse är söt som vanligt, det är en go kompis du har där.
Glad midsommar vännen
Kramar
AnnaMaria

Västbacken sa...

Fiiin.

Trevlig midsommar

Kram

♥ Pia... sa...

Hejsan hejsan...Å så söta ni var ni två...med klänning och päls:)...ja du nu är det midsommar..vi drar till Dalarna under helgen och hoppas på en skön och trevlig helg... Min bok som jag beställt och som jag nu hoppas kommer i postlådan idag..grannen får ta in den åtråvärda boken åt mej:)..sen ska här läsasa och beundra..väntr så..:) Nu önskar jag dej och de dina en härlig midsommar...Nisse sötnosen får en släng han med..MIn sötnos får vara hos mina föräldrar dennna helgen...hon får det gott där.. storkramen ...

Pia

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad fin du är i din nya OM klänning.bara så fin.Önskar dej en Glad och Härlig Midsommar.kramar Rita ♥

Vardagslycka sa...

Glad midsommar önskar jag dig och de dina!
Kram, Carina

gamla skolan sa...

Vi har samma klänning !! Jag köpte min för ett par år sedan , och jag tycker fortfarande så mkt om den , fast jag har användt den massor . Du klär jättebra i din ! Önskar dig en trevlig midsommar !! Kramar Susanne ♥

lyckobo sa...

Sköna midsommarhälsningar till dig och din familj,och Nisse såklart,från idag varma Finland!
Klänningen är så tjusig!!!

Rose Garden Malevik sa...

FIN DU E :)
GLAD MIDSOMMAR
Håkan

Millygarden sa...

Vilken lycka att du fick tag på din klänning...jättefin!

Glad Midsommar!
kram Marina

HOUSE of ADELA sa...

Å så fin du är! Klänningen är supersöt! Å lille Nisse....jag bara älskar alla små westisar, så söt han är;)
Mailar dig snart igen...tror ditt halsband är klart idag och att jag kan skicka det i helgen eller måndag!

Midsommarkramar!
Adela, Theodor & Bancy

sylvia sa...

hei.
så vakker en kjole du har på deg.
ønsker deg en kjempe flott midtsommer feiring,
vi feiret igår her i landet,litt kaldt,men vi grillet å fikk oss en tur på fjorden.
sommer klem fra sylvia

monikanen sa...

Hejsan !
Du är jättefin i klänningen.
Tack för en helt underbar bok,den ligger framme och bläddras i varje dag:)
TACK!!!
Ha en underbar midsommar <3

Kramar Monica

Unknown sa...

Trevlig midsommar till dig och hela din familj! Så fin du blev, så snyggt! Nisse är en riktig liten goding!
Min Linus kan jag inte lyfta upp, fast han skulle nog gärna vilja det! Ska blir så roligt att få se ditt kök sedan, kommer säkert bli rena drömmen, men det var fint förut också!
Ha en fin helg!
Kram Anna

Unknown sa...

Glad Midsommar på dig med Anette!

Du var jättevacker i den där klänningen och den står faktiskt på min önskelista också. ;-)

Jag ser också fram emot köksbilderna måste jag säga. Själv är jag utomhus och målar. Nu är det snickrandet av lekstuga som gäller men först ska vi fira midsommar.

Ha nu en riktigt kanonmysig midsommar!

Kraaaaaaaaam

n o r d i n g å r d e n sa...

Men vilken tur du hade och vilken snäll person som tipsade dig, du är jättefin, såsom lilla Nisse, som ser så liten utan, är han nyklippt? Han är så gullig.

Önskar er båda en mycket trevlig midsommar!!! Mari.

Gammelbålsta sa...

Hej!
Så fina ni är Nisse och du.. Ha en riktigt härlig midsommar. Kram

Rosor och Spetsar sa...

En härlig o varm midsommar önskar jag dig också.
Såå snygg klänning
Kramar
Annelie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket härligt midsommarpar! Din klänning är underbar och färgerna passar dig fantastiskt bra.

Nu får Nisse och du snart virvla ut i dansen kring midsommarstången. Önskar er en sagolik midsommarhelg, med allt det bästa!
Kram,
Regina

EM sa...

Glad Midsommar önskar
elsamarianne

hemtrevnad marie sa...

Å, så kul att du fick tag i klänningen, den passade ju utmärkt:)
önskar dig och de dina en fin midsommar!!
kram

Designe sa...

Åh vilken underbar klänning! Härliga färger! Passar ju kanon till midsommar! Ha en trevlig helg! Kram :)

Skogslyckan sa...

Så midsommar fin du är! Måste bara tacka för den fina boken ni gjort, you made my night..ler. Kul för mig att bläddra och se att mycket av det ni visar säljer jag i Ateljé Skogslyckan shop..kul.
En riktigt fin midsommar helg önskar jag dig och de dina.
Kramar Pia

Lisas torp sa...

Åh, så fina ni är du och Nisse!
Önskar er också en riktigt fin midsommar!
Kram
Lisa

Line fra huset på landet sa...

Nydelig kjole både i form, farger og mønstre:)

Ha en fiiin dag:)
God klem fra Line

Vita små hjärtan sa...

Kikar in o önskar dig o de dina en fin Midsommar!
Kram Agnetha

Sussi sa...

Vilket vackert par! Och vilken underbar midsommarklänning! Tänk vad man kan fynda på Blocket!

Ha nu en riktigt skön midsommarhelg!

Kram
Sussi

Min Skattkammare sa...

Åhh, så fin du är, du bär upp Odd Molly! Och Nisse också i sin "skinnpaj"...;o)
Jag önskar dig en skööön midsommar.
Lite livsnjutardagar, god mat och fin gemenskap.
Stor kram på dig vännen!!
Kicki

Olivia sa...

Åhh, vad vacker! En sådan vill jag ha, synd att min veckopeng känns lite tunn bara ;)

Ha det bäst nu i midsommar Anette!

KRAMISKRAMAR I MASSOR // OLIVIA ♥

mig & alice sa...

Vill önska dig en underbar midsommar helg vännen!

Kraam
Melinda

Tulipa sa...

Åååhh vad fin du är!
Verkligen pricken över i med de där silvertofflorna till också!

Klänningen ser bara för härlig ut!

Glad Midsommar!

Kraam Mariette

Marie sa...

Vad roligt att du fick tag i klänningen, grattis! Den är jättefin!

Ha en härlig midsommarhelg!
Kram Marie

Margareta sa...

Så fin du är din klänning. Lilla Nisse är också alltid så söt.

Ha en fin midsommar!
Kram Margareta

Med en doft av lavendel sa...

Glad midsommar på dej med
kram annika

Lantmusen sa...

Glad midsommar! Fin klänning, tänk vad man kan hitta på Blocket och Tradera.

Lisa.L sa...

Så vacker klänning :D glad midsommar ! kram

Lycka är ~ Onnea on sa...

trevlig midsommar. Fin bild på dig och Nisse. vacker klänning.
~Marita~

Prästgårds Maria sa...

Trevlig Midsommar! Jätteglad över boken! Så inspirerande!

Monica sa...

Hej !!
Härlig klänning och härlig Nisse !!
Glad midsommar på er två !!
(inklusive resten av familjen såklart )
Kram,
Monica

LOPPISLIV sa...

Wow vilken vacker klänning, så vackra färger och mönster ihop. Kul att du fick tag på den. Och så himla söta ni är, du och nisse där ni står. Tevlig midsommar önskar jag er. Kram Paula

Ann-Catrin sa...

Ohh. det verkar som jag kan kommentera nu... min brorsa satt igår en stund och meckade...
hoppas din midsommarafton blev fin.. här var det underbart.. så skönt väder att jag aldrig ville gå in..

Din fina klänning.. den är så fin.. och perfekt med hellångt.. det är så snyggt

Igenmulet här idag och jag ligger fortarande i sängen med datorn .. en riktig slappardag

kram kram
A-C

C De-sign sa...

Det ser ju ut precis som det ska göra!!!! Du finklädd med Nisse i famnen.... härlig midsommarhälsning till oss och TACK detsamma, jag önskar dig en fin fortsatt Midsommarhelg! Maja njuter i gröngräset! Stor Kram fr C

n o r d i n g å r d e n sa...

Tjingeling, glöm inte köp Aftonbladets "Härligt Hemma" i helgen, vi är med: )

Ha en fortsatt fin midsommarhelg!!!

Anonym sa...

Du har jätte fin hund!
Trevlig Midsommaren!

Kram Tanja

Helen sa...

Din nya klänning är helt underbar har aldrig sett den tidigare och Nisse är till sin fördel som vanligt. Jag måste få tacka för en helt underbar bok, jag älskar den och återkommer till den gång på gång. Fortsatt fin helg.
Kram/Helen

Jenny sa...

Hej Anette!
Hoppas du hade en trevlig midsommar! (Nisse fick väl några Mariekex??,hihi!)

Attans vilken snygg Odd Molly, den klär dig jättebra!

Kraam Jenny

Unknown sa...

Vilket vackert midsommar par ni är ni två goa!

Lille Nisse åsså du i din fina klänning!
Är så härligt när man finner det man söker efter.

Önskar dig och lille Nisse en fortsatt härlig och ljuvlig sommar!
Kramisar Jeanette

butiksofie sa...

Wow!I love the dress! It looks stunning! Hughs Anja

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fina ni är Nisse & du!!

Hoppas er helg varit härlig!

Vad fin din bok är! Har läst från pärm till pärm och bara njuter av allt det fina!

Ha sköna sommardagar!

Stor kram!