måndag 16 februari 2015

En sommardröm !!

 Åhhh vilken fin klänning jag har köpt, en riktig sommardröm...den har allt ! Den är ljusrosa med fina detaljer som band med snäckor och resår under bysten och i ryggen...i love it...


 Den är hellång, en så kallad maxiklänning, tänk med en jeansjacka på, eller en kofta, är det en varm sommar så behövs det ingenting ovanpå..en midsommardröm helt enkelt, den kommer från Sixtydays, det nya märket som är på allas läppar just nu...och jag har köpt min HÄR
Ni ska absolut få sen då på mig sen, just nu fanns det ingen här hemma som kunde fota, så det får bli sen...


Fina detaljer och mönster i tyget...åhhh jag längtar tills det blir varmare så att jag får använda den.
Himmel vad jag längtar efter sommaren just nu, jag vet `lev i nuet`, men det är svårt ibland eller hur ?
Kraaaam Anette

9 kommentarer:

My little silver linings sa...

Jag med längar till sommaren <3 Underbar klänning :) Ha en fin dag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin färg och modell, jag gillar stilen. Ska bli roligt och se den på, hoppas du blir fotad i den av någon snart.
Kramar/AM

LOPPISLIV sa...

Jättefin klänning, tyget är ljuvligt och de små snäckorna som hänger i snöret, så fina detaljer!!! Ja nu börjar man längta efter solsken och värme, måtte våren komma snart....Kraaaaam Paula

LOPPISLIV sa...

Jättefin klänning, tyget är ljuvligt och de små snäckorna som hänger i snöret, så fina detaljer!!! Ja nu börjar man längta efter solsken och värme, måtte våren komma snart....Kraaaaam Paula

Gabriella sa...

Åh, ja verkligen ljuvlig sommarklänning! Så härligt att få inviga den sedan kan jag tänka mig:)

Annas skattkammare sa...

Vilken fiiin!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Så fiiin ! Härligt att vi går mot mot varnare tider.Ha en fin vecka .Kram Rita

john sa...

So nice ...roll on summer !
Gail x

Jennys Vita Villervalla sa...

Underbar klänning!!!
Ha en fin vecka!
Kram
Jenny