måndag 8 juni 2015

Skolplansch

Förra året hängde den gamla skolplanschen i köket, den med svampar på, jag minns att jag hade jagat och jagat just den där planschen, och nu när jag har den så hänger den faktiskt inte uppe i huset någonstans, den vilar sig i förrådet kan man väl säga...på den platsen hänger ju mitt gamla skåp med fack för alla Greengate muggar just nu, jaa man ändrar och har sig, jag klarar inte riktigt av att ha allt på samma plats år efter år, tur att vi alla är olika eller hur ?
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Tinas bo sa...

Det är ju det som är kul - att kunna förändra hemma.
Har tyvärr inte så stor yta för större förändringar, men jag ändrar om lite då och då :)
Ombyte förnöjer :)
Du har det ju sååå fint och vackert hos dig <3

Superfint smycke i ditt förra inlägg!!

Kraam Tina

Annas skattkammare sa...

Visst är det så- ena stunden älskar man något och bara måste ha vissa föremål, nästa stund står det i skymundan. :)
Önskar en fin kväll!
Kram Anna