onsdag 24 juni 2015

Sommartoner

 Nu då det är sommar så lägger jag till lite rosa toner lite här och där i hemmet, då vi har vita trägolv i hela huset så bidrar det till sommarkänslan året runt, jag är såå glad över våra vita golv !!


Och nu har vi vita trägolv i hela huset, äntligen...de gamla järnsängarna hittade jag på Blocket för många år sedan, i södra Sverige så de fraktades hit med bussgods, pläden är från Greengate och det är verkligen toppenkvalite, för jag har använt och tvättat den i massor...kuddarna är från HM och har några år på nacken dom också...
Ha en fin dag
Kraaaam Anette

4 kommentarer:

Den där Marie sa...

Jättefina sängar och härligt, somriga bilder :)

Kram Jonna

G:a Affären sa...

När sovrummet är städat och sängkläderna bytta, då tycker jag hemmet känns njutbart, fullt ut! Rosa känns så rätt den här årstiden och så fiiint det blev till järnsängarna. Lycka att du fann två likadana och att säljaren ville skicka med bussgods. Min järnsäng fick jag till ett bra pris, men madrasserna höll på att ruinera mig...
Förstår att huset känns ljust året om med de vita golven. Jag bara tänker men får det inte gjort...

Kramar /Cia

Anonym sa...

So beautiful <3

Gabriella sa...

Så fint och somrigt hos dig!:)