onsdag 30 mars 2016

Matsalen

 Jag vet inte hur många gånger jag har visat matsalen för er, rummet som en del kanske tycker är ett onödigt rum då man har ett kök, men jag älskar vår matsal, det blir alltid lite festligare på nåt vis då man dukar där, då är det fest, fest kan man ha på en måndag också om man känner för det :) Falukorven blir festligare om man dukar och ställer till...


 Jag har alltid önskat mig en matsal, bara ordet matsal är ju såå fint :) gammeldags, så när vi köpte vårt hus 1999 så blev jag överlycklig då det fanns en matsal !!


Så nu dukas det här inne så ofta som möjligt :)
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Hanna Lundmark sa...

Vilken fin och intressant blogg du har.
Vore kul att komma i kontakt med dig, då många av våra annonsörer som vill synas mer bland bloggare och vi har ett flertal annonsörer som jag tror skulle passa dig.

Hör av dig till mig så berättar jag mer!

Mvh
Hanna Lundmark
hanna.lundmark@adtraction.com
Adtraction

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. sa...

Beautifull♥!!..I love Photo's..♥
Hugs Gaby..♥