fredag 27 januari 2017

Foto på mig

Det här är en bild på mig och Nisse alldeles i början av mina bloggår, jag tror det kan vara det första året faktiskt 2007 !!! Åren går minnsann, och då på den tiden så var det faktiskt inte så vanligt att bloggar innehöll foton på bloggaren, visst förekom det men inte så ofta ska ni veta.
Jag tycker det är jättekul med foton, men det var inte alltid så kul att själv vara med, men då höll jag i Nisse och då kändes det mycket bättre på nåt vis,då han fick vara med för han, jaa han blev ju alltid så himla söt på bild, bilden blev mer naturligt om man säger så..ja ni fattar,
men idag då min älskade Nisse inte finns mer så jaa det känns konstigt att vara med på bild...

Men jag vet att alla som kikar in på bloggar gillar ju foton av människor, det blir liksom mer liv och personligt då, jag tycker precis så då jag går in på andras bloggar, inredning, hundar och människor det är kul och mode, såå jaa jag ska försöka att vara mer synlig här på bloggen, men det blir svårt utan min Nisse, men jag ska försöka.
Kraaam Anette

4 kommentarer:

Nana sa...

Jeg har selv to westier, og det er skønne hunde! Jeg kan godt forstå I savner Nisse. Forleden lavede jeg min første video i forbindelse med bloggen, og da gjorde jeg præcis det samme som du skriver om her: Jeg stod med en westie på armen i begyndelsen af filmen :-)
Hilsner fra Nana

Unknown sa...

Hej

Jag lider med dig, förstår att du saknar honom något hemskt...
Jag tror faktiskt att man kan älska en hund lika mycket som en människa, nästan iallafall...

Jag förstår att det är tidigt, men kanske det är dax att börja fundera om det inte ska få komma en liten ny vit kompis i familjen, kanske en liten Nissa...

Stor kram

Anonym sa...

Så fin bild på dig och Nisse . Kul att se bild på de som har bloggen . Men varför har så många retuscherade och filter på bilderna ibland blir ansiktena utan konturer ? Särkert finare utan 👍❤️

FREEDOMtravel sa...

Fin bild! Jag tycker att en blogg blir mer personlig om man ser bild på bloggaren någon gång ibland :)